понеделник, 23 януари 2012 г.

ОТВОРЕНО ПИСМО


              
Как човек се ражда единпът ,а директор иска два пъти да бъде погребан??

ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА КОМИСИЯТА ПО ПРАВНИТЕ ВЪПРОСИ
ДО НЕЗАВИСИМИТЕ ЕВРОПЕЙСКИ МЕДИИ
ДО ПРЕЗИДЕНТА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ РОСЕН ПЛЕВНЕЛИЕВ
ДО ПРЕМИЕРА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
ДО МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ
ДО НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ- КОМИСИИ ЗА ЖАЛБИ И ПЕТИЦИИ
ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
ДО БЪЛГАРСКИТЕ НЕЗАВИСИМИ МЕДИИ


                          ОТВОРЕНО ПИСМО-СИГНАЛ
Относно: Как по документи човек се ражда два пъти с едно и също име?

 Уважаеми Дами и Господа,
Моля Ви за спешна проверка на изложеното по – долу:

На скоро ми се случи да  изчезнe  дипломата за средно образование, която ми трябваше за доказване на образованието. Но забелязах, че рождената ми дата и година не отговарят на реалната, въпреки че съм я използвал през целия си живот, не ми се е налагало да обърна внимание върху рождената си дата и година. Проверих как е станало това, че датата ми е друга и открих в дипломата ми от 1969 г. същатата грешка, но без годината. Но проверката ми не спря до там, във военната ми книжка се повтаря същата грешка, която според законите на Държавна Сигурност е умишлена. Подобно нещо ми се беше случило по дело №4/ 90 г. за Лагерте на смъртта край Ловеч, в които баща ми е участвал и неговите два смъртни акта, които се различават в годините и адреса.
На 17.01.2012г. отидох при директора на Пофесионална Гимназия по Електроника и Електротехника „Мария Кюри” – гр. Сливен,  г-н Добри Стефанов Маргенов, от където ми е издадена дипломата през 1979 г. Поисках да ми бъде издаден дубликат на дипломата с верните дата и година на раждане. На 24.01.2012г. му представих удостоверение от отдел ГРАО- Сивен за верен ЕГН, два актта за раждане, от които единия е от 1965 г. , а другия е от 1983 г. , диплома за зрелостен с грешна дата и година, снимки за дубликат на дипломата. От всички тези документи той има копия. Директорът искаше удостоверение което по закон не може да се издаде, но въпреки това ми беше издадено,  от което да е видно че лицето Живко Желев Бъчваров роден на 27.11.1951г. е единтично с лицето Живко Желев Бъчваров роден на 28.11.1952 г. Изпратих му по електронната поща документа, поради лоши метерологични условия и голямото разстояние, което съобщение Ви представям:
-------- Оригинално писмо --------
От: Zhivko Zhelev
Относно:
До: pgee_sliven@abv.bg
Изпратено на: Петък, 2012, Януари 27 16:59:32 EET
До Директора
на ПГЕЕ "Мария Скловодска-Кюри"
гр. Сливен
 от  Живко Желев Бъчваров
Изпращам във файл документа на ГРАО Сливен, от което е видно, че Живко Желев Бъчваров роден на 27.11.1951 г. отговаря на лицето Живко Желев Бъчваров роден на 28.11.1952 г. Изпращам Ви го, за да можете да подготвите дубликата на дипломата, след като бъде готова да ми изпратите по имейла съобщение, за да дойда да си я получа. Очаквам Вашия отговор.


След това той ми поиска по електронен път следните документи:

На 30 януари 2012, 16:28, PGEE Sliven <pgee_sliven@abv.bg> написа:

До г-н Бъчваров
Моля да ни представите следните оригинали на документи:
1. Удостоверение от отдел ГРАО на Община Сливен
2. Акт за раждане
3. Кръщелно свидетелство
4. Диплома за Средно образование
5. Удостоверение за верен ЕГН
6. Декларация, която трябва да е нотариално заверена, че сте роден на 28.11.1952 г.
След представянето на оригиналите на горепосочените документи и Заявление за издаване на дубликат на диплома ще Ви бъде издадена.

Обясних на директора при първото ми посещение, че нямам кръщелно свидетелство, защото баща ми беше репресиран и убит в „Лагерите на смъртта” – Ловеч.
Уважаеми Дами и Господа, установих че лицето поставено като директор в ПГЕЕ „ Мария Кюри”  е с такава длъжност не заради ум, а заради парите. Директор на училище се поставя чрез конкурс, а той не е от тези!
Не може директор да бъде с толкова малко акъл и да иска кръщелно свидетелство от мен, когато всички попове Бойко Борисов ги обяви за агенти от Дължавна Сигурност! Аз съм станал на 60 г. и съм репресиран от този апарат ДС, а той ще иска кръщелно от мен, когато само доносниците им имат кръщелно свидетелство. Предполагам че и директора е от тях, затова нека се искара досието му на показ и на роднините му по права линия!  Той не е станал директор чрез конкурс, чрз помощта на парите!
Директора иска декларация, която да е нотариално заверена за  акта  за раждане. Това беше стар метод на агентите да им с заверяват доноса, за да бъдат сигурни в методите си. Как МВР „ Паспортна служба” подчинн на министър Цветанов, ми издава личната карта без да иска нотариално заверен акт за раждане, а диркторът,който е поставено лице без конкурс ми иска акта за раждане да бъде нотариално заверен?
Дами и Господа, как една диплома, която ми трябва в България, изискват за нея нотариално заверет акт за раждане, а паспорта който е за целия свят, не изискват акттът да е заверен? Кой не спазва законите – доносниците, платците или министрите?

Обръщам се към министър- председателя Бойко Борисов да ми укаж съдействие в коя църква мога да бъда кръщаван, за да си взема кръщелното свидетелство нобходимо за дипломата тъй като съм станал на 60 г. и не съм агент на ДС, а всички попове и агенти други си имат досиета.
Обръщам се към министъра на образованието да си промени законите и да слага кадърни и умни директори избрани чрез конкурс, а не заради пари!!!

Разчитам на Вашата бърза намеса и адекватен отговор, за да могат да ми издадат Диплома с правилните ми рождена дата и година, а лицата заемащи длъжности без конкурс да бъдат премахнати!!!


 











 
                                    Спомените са живи по дело №4/ 1990г. за 147-те жертви в Концлагера „Лагерите на смъртта”. Една от жертвите, е баща ми Желю Иванов Желев Бъчваров. Представя ме ви документите от архива на ДС, от които са видни различията между рожденните години и двата смъртни акта. В единия смъртен акт са въведени точните му данни, които включват годината му на раждане и адресната регистрация. От архива на ДС  са взети копия на документи, които са поправени и са сменени рождената му година и точната, адресна регистрация. Но не на  последно място остава въдворяването в ТВО, което е за една година, а него го убиват след една година. От архива на ДС ми  предоставиха документи с невярно съдържание, че е лежал в затвора 9 пъти и е криминален престъпник. В упровержение на тяхните твърдения Ви представям удостоверение от дирекция „Изпълнение на наказанията” и свиделството за съдимост, от които е видно че 2 пъти е лежал в затвора и е имал 4 присъди, 2 от които са преди 09.09.1944 г.

В България Единната Система за Гражданска Регистрация  и Администритивно Обслужване на Насeлението, ми издаде удостоверение, но по-нишата истанция която незнайно се как се е догопала до директорсия стол дава червено. В страната Държавна Сигурност работи, защото баща ми убиха, а сега искат мен да ме направят на маймуна.

Разчитам на Вашата бърза намеса и адекватен отговор, за да могат да ми издадат Диплома с правилните ми рождена дата и година!!!


Прилагам Ви:
  1. Дипломата ми от 1969 г.
  2. Военната ми книжка
  3. Дипломата ми от 1979 г.
  4. Удостоверението ми за раждане
  5. Личната ми карта
  6. Писмо от ПВС по дело 4/90 г.
  7. Заповед 5- 1959 г.
  8. Предложение 1959 г.
  9. Списък 1
  10.  Списък 2
  11.  Списък 3
  12. Смъртния му акт
  13.  Свидетелство за съдимост
  14.  Изпълнение на наказанията
ДО ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ

Няма коментари:

Публикуване на коментар